zarządzanie kanałami komunikacji

Pomożemy Twojej firmie określić odpowiednie metody komunikacji i strategię działania przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacyjnych. Każda sytuacja wymaga innych metod, dlatego zadbamy by istota Twoich słów była zawsze trafna i zrozumiała.

Do komunikacji potrzebujemy odpowiednich mediów. Najprostszym podziałem są media ustne i pisemne. Pierwsze to tradycyjne rozmowy, gdy widzimy naszego rozmówcę lub gdy rozmawiamy z nim przez telefon, videokonferencje czy podczas przemówienia.

Przez media pisemne rozumiemy natomiast tradycyjne formy takie jak listy, ulotki,notatki oraz nowocześniejsze maile, komunikatory, blogi i inne strony internetowe. W przeciwieństwie do mediów ustnych, wadą pisemnych jest fakt długiego oczekiwania na odpowiedź rozmówcy. Plusem jest natomiast możliwość przemyślenia swojego komunikatu.

Kontakt
z agencją

Centrala Łódź

Gdańska 126/128
(budynek B, lokal 211)
90-520, Łódź

+48 516 096 995
+48 516 096 996

biuro(at)lifemotion.pl
warszawa(at)lifemotion.pl

Filia Warszawa

Sarmacka 1a
02-972, Warszawa

+48 510 572 466
+48 516 096 995

warszawa(at)lifemotion.pl