komunikacja kryzysowa

Z pewnością można stwierdzić, że każda firma wcześniej czy później zostanie dotknięta kryzysem wizerunkowym. Przyczyny mogą być różne, o czym możemy usłyszeć w mediach niemal każdego dnia.

Niebezpieczny wypadek pracownika, emisja zanieczyszczeń, zwolnienia, awaria sprzętu, niedotrzymanie terminu umowy to tylko niektóre problemy z którymi borykają się firmy. W takich sytuacjach krótka informacja i sprostowanie w prasie czy na stronie internetowej nie wystarczą. Negatywnych następstw wizerunkowych można uniknąć, ale tylko gdy podejmiemy szybkie i przemyślane działania.

Właściwa komunikacja z otoczeniem może uratować firmę od złej opinii lub nawet upadłości. Szczególnie istotne w takim momencie są odpowiednie kontakty z mediami. Dzięki nim możemy poinformować społeczeństwo, że kryzys w firmie został zażegnany i nie wpłynął negatywnie na jej działalność i jakość produktów czy usług. Warto w takich sytuacjach skorzystać z profesjonalnej pomocy biura prasowego.

Kontakt
z agencją

Centrala Łódź

Gdańska 126/128
(budynek B, lokal 211)
90-520, Łódź

+48 516 096 995
+48 516 096 996

biuro(at)lifemotion.pl
warszawa(at)lifemotion.pl

Filia Warszawa

Sarmacka 1a
02-972, Warszawa

+48 510 572 466
+48 516 096 995

warszawa(at)lifemotion.pl