Z pewnością można stwierdzić, że każda firma wcześniej czy później zostanie dotknięta kryzysem wizerunkowym. Przyczyny mogą być różne, o czym możemy usłyszeć w mediach niemal każdego dnia.
Niebezpieczny wypadek pracownika, emisja zanieczyszczeń, zwolnienia, awaria sprzętu, niedotrzymanie terminu umowy to tylko niektóre problemy z którymi borykają się firmy. W takich sytuacjach krótka informacja i sprostowanie w prasie czy na
stronie internetowej nie wystarczą. Negatywnych następstw wizerunkowych można uniknąć, ale tylko gdy podejmiemy szybkie i przemyślane działania.
Właściwa komunikacja z otoczeniem może uratować firmę od złej opinii lub nawet upadłości. Szczególnie istotne w takim momencie są odpowiednie kontakty z mediami. Dzięki nim możemy poinformować społeczeństwo, że kryzys w firmie został zażegnany i nie wpłynął negatywnie na jej działalność i jakość produktów czy usług. Warto w takich sytuacjach skorzystać z profesjonalnej pomocy
biura prasowego.