Nasza
agencja reklamowa od lat projektuje
sklepy internetowe, ale posiadamy również duże doświadczenie w tworzeniu rozbudowanych platform sprzedażowych dla sklepów stacjonarnych, porównywarek cenowych i wielu innych narzędzi wspomagających tradycyjną sprzedaż.
Do e-commerce zaliczamy zamówienia dokonywane bezpośrednio w sieci, dostawa towaru lub usługi oraz płatność mogą natomiast odbywać się poza siecią. E-commerce pod tym względem możemy podzielić na trzy grupy. Pierwsza, e-commerce bezpośredni, kiedy zarówno zamówienie, płatność jak i dostawa odbywa się za pomocą sieci. Druga, e-commerce pośredni, gdy zdobywanie informacji o towarze i płatność realizowane są za pomocą sieci, natomiast wysyłka realizowana jest w tradycyjny sposób. Trzecią grupę stanowi handel hybrydowy, gdzie stosuje się czasowo różne formy przejściowe.
Korzyści wynikających z e-commerce z punktu widzenia przedsiębiorcy jest wiele. Do najważniejszych można zaliczyć oszczędności na wynajmie i wyposażeniu biura, mniejsza liczba opłacanych pracowników, większa elastyczność, oszczędność czasu. Właściciel może zrezygnować z reklam zewnętrznych typu
banery,
rollupy, szyldy na rzecz profesjonalnej
strony internetoweji działań w
social media. Za największą wadę klienci uznają zazwyczaj brak możliwości bezpośredniego obejrzenia kupowanego towaru.