FAQs

ulotki

Najpopularniejsza forma reklamy drukowanej. Ceniona przez firmy za niskie koszty produkcji, możliwość wyboru formatu, stosunkowo dużą powierzchnie informacyjną oraz łatwy i szybki sposób dotarcia do klienta

Cechą dobrej ulotki jest użycie jak najmniejszej ilości tekstu przy jednoczesnym dostarczeniu największej ilości informacji. Powinna być czytelna, łatwa w odbiorze, nie zawierać specjalistycznych słów oraz posiadać chwytliwy, przyciągający uwagę nagłówek. Jeśli zależy nam na umieszczeniu większej ilości tekstu zalecany jest natomiast druk folderów lub broszur.

W zależności od potrzeb i przeznaczenia ulotka może być wydrukowana na papierze o różnej grubości i z użyciem różnych form uszlachetnień.

Get in touch with us,
anytime of the day!

Jesteśmy zawsze otwarci na nowe projekty. Jeśli chcesz porozmawiać o nowym pomyśle lub po prostu chcesz się z nami spotkać - nie wahaj się i wyślij nam wiadomość.

  • Centrala Łódź

    Gdańska 126/128
    (budynek A, IIIp.)
    90-520, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Filia Warszawa

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl