FAQs

reklamy prasowe

Projektujemy reklamy tak, aby nie pozostały niezauważone. Dbamy, aby reklama prasowa była zrozumiała dla odbiorcy i przynosiła zamierzony efekt promocyjny. Mimo rozpowszechnienia się wielu nowych form reklamy, reklama prasowa wciąż jest doceniana i chętnie wykorzystywana przez firmy. Jej główną zaletą jest możliwość przekazania zarówno informacji w formie grafiki jak i stosunkowo dużej ilości tekstu. W reklamie prasowej możemy umieścić informacje o firmie, produkcie, firmowe logo i adres strony internetowej.

Duże znaczenie ma również fakt, że umieszczając reklamę w gazecie możemy dotrzeć do dużej liczby osób. Możemy również trafić do wyselekcjonowanej grupy ludzi zainteresowanych naszym produktem przez umieszczenie reklamy w czasopismach branżowych i tematycznych.

Największym minusem reklamy prasowej jest jej krótka żywotność. Najczęściej po przeczytaniu gazety już do niej nie wracamy.

Get in touch with us,
anytime of the day!

Jesteśmy zawsze otwarci na nowe projekty. Jeśli chcesz porozmawiać o nowym pomyśle lub po prostu chcesz się z nami spotkać - nie wahaj się i wyślij nam wiadomość.

  • Centrala Łódź

    Gdańska 126/128
    (budynek A, IIIp.)
    90-520, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Filia Warszawa

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl