FAQs

refresh brand

Często firmy, które od lat istnieją w świadomości społeczeństwa i mają ugruntowaną pozycję na rynku, nie chcą całkowicie zrywać ze swoim dotychczasowym wizerunkiem. Gruntowna zmiana brandu może być w takich przypadkach zbyt ryzykowna, istnieje obawa, że ludzie nie będą utożsamiać nowego wizerunku z tradycyjnymi wartościami jakie niesie ze sobą marka.

W takiej sytuacji firmy często pozostają przy dawnym symbolu firmy i decydują się na refresh brandu. Jest to unowocześnienie logo, bez znacznej ingerencji w jego formę. Klienci nie mają problemu z identyfikacją marki, która zarazem zostaje unowocześniona. Refresh logo ma ogromne znaczenie przy późniejszym wizerunku firmy przy projektach i wydruku materiałów reklamowych takich jak ulotki, foldery, plakaty czy reklamy prasowe.

Get in touch with us,
anytime of the day!

Jesteśmy zawsze otwarci na nowe projekty. Jeśli chcesz porozmawiać o nowym pomyśle lub po prostu chcesz się z nami spotkać - nie wahaj się i wyślij nam wiadomość.

  • Centrala Łódź

    Gen. S. Maczka 35
    (Ip. przy tarasie widokowym)
    94-328, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Filia Warszawa

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl