FAQs

PR korporacyjny

Ludzie wyrabiają sobie opinie na temat danej marki nie tylko przez jakość jej produktów. Badania rynkowe wskazują, że często nasze zdanie na temat firmy czy marki zbudowane jest wyłącznie na podstawie zasłyszanych opinii i reklam. Dlatego coraz więcej firm decyduje się na profesjonalną pomoc biur prasowych.

Dlatego tak ważne jest budowanie przemyślanej tożsamości marki. Należy zastanowić się nad mocnymi cechami naszego produktu, nad tym co wyróżnia go spośród konkurencji i konsekwentnie budować jego pozytywny wizerunek.

Wszystko po to by ułatwić kontakt marki z otoczeniem i umocnić jej pozycję na rynku. Działania takie jak PR korporacyjny dają największe efekty, gdy są prowadzone długofalowo, nie mogą być jednorazowym przedsięwzięciem.Ważna jest również szybka reakcja na negatywne opinie czy też wydarzenia w naszej firmie i odpowiednia komunikacja kryzysowa.

Get in touch with us,
anytime of the day!

Jesteśmy zawsze otwarci na nowe projekty. Jeśli chcesz porozmawiać o nowym pomyśle lub po prostu chcesz się z nami spotkać - nie wahaj się i wyślij nam wiadomość.

  • Centrala Łódź

    Gen. S. Maczka 35
    (Ip. przy tarasie widokowym)
    94-328, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Filia Warszawa

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl