FAQs

komunikacja kryzysowa

Z pewnością można stwierdzić, że każda firma wcześniej czy później zostanie dotknięta kryzysem wizerunkowym. Przyczyny mogą być różne, o czym możemy usłyszeć w mediach niemal każdego dnia.

Niebezpieczny wypadek pracownika, emisja zanieczyszczeń, zwolnienia, awaria sprzętu, niedotrzymanie terminu umowy to tylko niektóre problemy z którymi borykają się firmy. W takich sytuacjach krótka informacja i sprostowanie w prasie czy na stronie internetowej nie wystarczą. Negatywnych następstw wizerunkowych można uniknąć, ale tylko gdy podejmiemy szybkie i przemyślane działania.

Właściwa komunikacja z otoczeniem może uratować firmę od złej opinii lub nawet upadłości. Szczególnie istotne w takim momencie są odpowiednie kontakty z mediami. Dzięki nim możemy poinformować społeczeństwo, że kryzys w firmie został zażegnany i nie wpłynął negatywnie na jej działalność i jakość produktów czy usług. Warto w takich sytuacjach skorzystać z profesjonalnej pomocy biura prasowego.

Get in touch with us,
anytime of the day!

Jesteśmy zawsze otwarci na nowe projekty. Jeśli chcesz porozmawiać o nowym pomyśle lub po prostu chcesz się z nami spotkać - nie wahaj się i wyślij nam wiadomość.

  • Centrala Łódź

    Gen. S. Maczka 35
    (Ip. przy tarasie widokowym)
    94-328, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Filia Warszawa

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl