FAQs

brandbook

Inaczej Księga marki, czyli przewodnik opisujący szczegółowo sposoby wykorzystania elementów marki takich jak: nazwa, logo, kolorystyka. Brand book pozwala uniknąć późniejszych problemów z prawidłowym projektem materiałów reklamowych takich jak ulotki, broszury czy reklamy prasowe.

Możemy podzielić brandbook na trzy podstawowe części. Pierwsza to ogólne przedstawienie firmy, jej zasad, celu i ogólnej strategii działania. Kolejna to szczegółowe omówienie zasad stosowania logo, omówienie jego składowych oraz metod jego prawidłowego użycia. Na trzecią część składa się natomiast rys historyczny. Czyli przykłady jak identyfikacja wizualna firmy była wykorzystywana we wcześniejszych etapach jej działalności.

Get in touch with us,
anytime of the day!

Jesteśmy zawsze otwarci na nowe projekty. Jeśli chcesz porozmawiać o nowym pomyśle lub po prostu chcesz się z nami spotkać - nie wahaj się i wyślij nam wiadomość.

  • Centrala Łódź

    Gdańska 126/128
    (budynek A, IIIp.)
    90-520, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Filia Warszawa

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl