FAQs

ATL/BTL

Dawniej podział działań marketingowych na ATL i BTL był łatwiejszy do sprecyzowania, obecnie specjaliści mają wątpliwości. Do ATL (ang. above the line) zaliczamy reklamę w masowych środkach przekazu tj. telewizja, radio, prasa, plakaty, reklama zewnętrzna.

BTL (ang. Below the line) określane są natomiast mianem reklamy skierowanej do konkretnego odbiorcy np. ulotki, mailing, telemarketing, różnego rodzaju promocje i eventy.

Istnieją zarówno zwolennicy reklam masowy takich jak ATL oraz Ci którzy uważają, że większą skuteczność mają reklamy BTL. Jeśli tylko firmę stać na zainwestowanie w oba działy reklamy, powinny się na to zdecydować, jest to rozwiązanie które daje największą gwarancję odniesienia sukcesu na rynku.

Get in touch with us,
anytime of the day!

Jesteśmy zawsze otwarci na nowe projekty. Jeśli chcesz porozmawiać o nowym pomyśle lub po prostu chcesz się z nami spotkać - nie wahaj się i wyślij nam wiadomość.

  • Centrala Łódź

    Gen. S. Maczka 35
    (Ip. przy tarasie widokowym)
    94-328, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Filia Warszawa

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl