FAQs

refresh brand

Często firmy, które od lat istnieją w świadomości społeczeństwa i mają ugruntowaną pozycję na rynku, nie chcą całkowicie zrywać ze swoim dotychczasowym wizerunkiem. Gruntowna zmiana brandu może być w takich przypadkach zbyt ryzykowna, istnieje obawa, że ludzie nie będą utożsamiać nowego wizerunku z tradycyjnymi wartościami jakie niesie ze sobą marka.

W takiej sytuacji firmy często pozostają przy dawnym symbolu firmy i decydują się na refresh brandu. Jest to unowocześnienie logo, bez znacznej ingerencji w jego formę. Klienci nie mają problemu z identyfikacją marki, która zarazem zostaje unowocześniona. Refresh logo ma ogromne znaczenie przy późniejszym wizerunku firmy przy projektach i wydruku materiałów reklamowych takich jak ulotki, foldery, plakaty czy reklamy prasowe.

Get in touch with us,
anytime of the day!

We're always on the hunt for new, creative projects. If you want to talk about the ideas for your business, or if you just want to visit us and say hello, don't hesitate to send us a message via the form below.

  • Headquarters Łódź

    Gdańska 126/128
    (building A, 3rd floor)
    90-520, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Branch Warsaw

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl