FAQ

Frequently Asked Questions

print ads

Projektujemy reklamy tak, aby nie pozostały niezauważone. Dbamy, aby reklama prasowa była zrozumiała dla odbiorcy i przynosiła zamierzony efekt promocyjny. Mimo rozpowszechnienia się wielu nowych form reklamy, reklama prasowa wciąż jest doceniana i chętnie wykorzystywana przez firmy. Jej główną zaletą jest możliwość przekazania zarówno informacji w formie grafiki jak i stosunkowo dużej ilości tekstu. W reklamie prasowej możemy umieścić informacje o firmie, produkcie, firmowe logo i adres strony internetowej.

Duże znaczenie ma również fakt, że umieszczając reklamę w gazecie możemy dotrzeć do dużej liczby osób. Możemy również trafić do wyselekcjonowanej grupy ludzi zainteresowanych naszym produktem przez umieszczenie reklamy w czasopismach branżowych i tematycznych.

Największym minusem reklamy prasowej jest jej krótka żywotność. Najczęściej po przeczytaniu gazety już do niej nie wracamy.