FAQs

management of communication channels

Pomożemy Twojej firmie określić odpowiednie metody komunikacji i strategię działania przy wykorzystaniu różnych kanałów komunikacyjnych. Każda sytuacja wymaga innych metod, dlatego zadbamy by istota Twoich słów była zawsze trafna i zrozumiała.

Do komunikacji potrzebujemy odpowiednich mediów. Najprostszym podziałem są media ustne i pisemne. Pierwsze to tradycyjne rozmowy, gdy widzimy naszego rozmówcę lub gdy rozmawiamy z nim przez telefon, videokonferencje czy podczas przemówienia.

Przez media pisemne rozumiemy natomiast tradycyjne formy takie jak listy, ulotki,notatki oraz nowocześniejsze maile, komunikatory, blogi i inne strony internetowe. W przeciwieństwie do mediów ustnych, wadą pisemnych jest fakt długiego oczekiwania na odpowiedź rozmówcy. Plusem jest natomiast możliwość przemyślenia swojego komunikatu.

Get in touch with us,
anytime of the day!

We're always on the hunt for new, creative projects. If you want to talk about the ideas for your business, or if you just want to visit us and say hello, don't hesitate to send us a message via the form below.

  • Headquarters Łódź

    Gdańska 126/128
    (building A, 3rd floor)
    90-520, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Branch Warsaw

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl