FAQs

crisis communication

Z pewnością można stwierdzić, że każda firma wcześniej czy później zostanie dotknięta kryzysem wizerunkowym. Przyczyny mogą być różne, o czym możemy usłyszeć w mediach niemal każdego dnia.

Niebezpieczny wypadek pracownika, emisja zanieczyszczeń, zwolnienia, awaria sprzętu, niedotrzymanie terminu umowy to tylko niektóre problemy z którymi borykają się firmy. W takich sytuacjach krótka informacja i sprostowanie w prasie czy na stronie internetowej nie wystarczą. Negatywnych następstw wizerunkowych można uniknąć, ale tylko gdy podejmiemy szybkie i przemyślane działania.

Właściwa komunikacja z otoczeniem może uratować firmę od złej opinii lub nawet upadłości. Szczególnie istotne w takim momencie są odpowiednie kontakty z mediami. Dzięki nim możemy poinformować społeczeństwo, że kryzys w firmie został zażegnany i nie wpłynął negatywnie na jej działalność i jakość produktów czy usług. Warto w takich sytuacjach skorzystać z profesjonalnej pomocy biura prasowego.

Get in touch with us,
anytime of the day!

We're always on the hunt for new, creative projects. If you want to talk about the ideas for your business, or if you just want to visit us and say hello, don't hesitate to send us a message via the form below.

  • Headquarters Łódź

    Gdańska 126/128
    (building A, 3rd floor)
    90-520, Łódź

    phone: +48 42 307 7999
    mobile: +48 516 096 995
    +48 516 096 996

    e-mail: biuro@lifemotion.pl

  • Branch Warsaw

    Sarmacka 1a
    02-972 Warszawa



    mobile: +48 793 706 519
    +48 516 096 995

    e-mail: warszawa@lifemotion.pl

  • Key Account Poznań

    mobile: +48 793 706 519
    e-mail: poznan@lifemotion.pl




    Key Account Wrocław

    mobile: +48 516 096 995
    e-mail: wroclaw@lifemotion.pl